onsdag 27. oktober 2010

Datakræsj....

Jeg skulle jo komme med oppdatering på oppussingsprosjektet mitt, men her hat min kjære laptop(med alle bilder fra prosjektet) bestemt seg for å avgå med døden FØR jeg fikk tatt backup!!!
Mannen skal kjøpe en sånn der kontroll greie imorra som man bruker til å hente ut ting fra hard disker og overføre dem på en annen pc. Da kommer det bilder etterhvert her!
Har bestilt ny data idag,men den kommer i butikken tidligst imorgen!
Valget falt på denne:





En RØD Samsung R580
Gleder meg masse til å endelig fåen ny data,som forhåpentlig jobber raskere og ikke går varm og slår seg av etter èn time!


Idag tok jeg turen på Narvesen for å se om de hadde noen nye blader jeg kunnekose meg med i høstværet... Jeg er av den sorten som begynner å glede meg til jul så fort sommerferien er overstått,så derfor falt begge disse bladene/heftene i god smak her ja





Gleder meg allerede til helgen, da skal jeg sette meg godt til rette i sofaen å kose meg med varm sjokolade og juleinspirasjon fra Julegleder og Jean d`Arc Living Jul!


Jeg kommer sterkere tilbake så fort jeg harfått den nye datan opp og gå:)
Inntil da ønsker jeg dere alle en god natt og fortsatt strålende siste uke i oktober!

2 kommentarer:

♥ Linnie ♥ sa...

Huff, ja, det er noe herk når pc'ene bestemmer seg for å slutte å fungere - når det passer minst.

(Men når passer det vel egentlig...? )

Gleder meg også til jul, og gleder meg til å finne noen blader/hefter å bla i selv.
Utsatt det ei stund nå, men er bare såvidt jeg har klart det, hihi.


Du, sånn der kontrollgreie?
For å få ut ting på pc'n med...
Hva er det?
Skulle gjerne hatt det selv, har noen ting jeg mangler fra gamle-pc'n.

Så tips/info hadde jeg blitt veldig glad for :)

Håper du får tak i pc'n i dag :)

Kjedelig å være uten.

Ha en fin onsdag.

Klem Linnie =)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Ojda! Ikke kjekt når teknologiske duppedingser streiker!
PC´n her synger også på siste verset...Er vel bare spørsmål om tid før den også takker for seg :)

Ellers så er det jammen kjedelig med syke små-barn! 3 dagen inne nå, og jeg lengter etter en tur ut å gå...Aurora maser også om å få i barnehagen :) Kanskje i morgen. Hun er ikke i form i dag heller. Trodde det skulle bli barnehagen i dag, men hun begynte å hoste igjen i natt dessverre. Så var det bare på´n igjen med ventolinen.

Tusen takk for dressen til Matilde :) Har brukt den allerede :) Men du Camilla....Det er bare å ta seg en tur vettu ;)

Klem Anita
ps, jeg har også "julegleder". Tror jeg kjøpte den i fjor. Har tatt fram alle de gamle julebladene jeg nå og koser meg med å lese de og hente inspirasjon