lørdag 30. oktober 2010

Ny PC og nye bilder




Da er jeg endelig på nett med min nye pc.
Mannen og guttungen dro på campingen igår,så jeg ble sittende her alene med en ny pc som skulle startes opp med alle mulige programvarer....og da tar ting litt tid!
(men jeg klarte det etter mye om og men...)

Jeg har jo sagt at jeg skulle vise dere bilder av min "nye" stue, så her kommer de...

Her ser dere tv kroken på stua mi, med ny farge...Tåkedis fra Jotun.

Planen var å kjøpe ny sofa, men siden jeg er på jakt etter ny bil, så får sofa vente til våren.
Den gamle Ekeskogen fra Ikea får duge en stund til...og til tross for at den ikke er så lekker å se på, er den desto bedre å sitte/ligge i:)
Spisestue kroken er malt med en mørkere farge, Industriell grå fra Jotun. Og om jeg skulle malt på nytt, hadde jeg nok valgt denne fargen på hele stua:)
Syns den er utrolig fin...

Trappa har vi ikke mala ennå,da de ikke hadde den lakken vi skal ha som "topcoat" over beisen.
Håper de får den inn til uka.
Trinnene skal beises i en grå farge og lakkes med en klarlakk som har små "nupper" i, slik at det blir en slags antiskli funskjon.
Gelenderet skal males antikkhvit.


Disse nydelige englene fant jeg på min "snoketur" på Plantasjen forrige uke...MÅTTE jo bare ha et par av dem. Og kjenner jeg meg selv rett, kommer det fler av disse lekre små i hus før jul:)




Disse flotte lysestakene har jeg fått av søsteren min.
Jeg har tidligere brukt kulelys på disse,men de ble myyye finere med store kubbelys:)

Ønsker dere alle en strålende helg videre!


1 kommentar:

♥ Linnie ♥ sa...

Nydelige bilder :)

Ble kjempefint hos dere, med nye farger på veggene :)

Håper dere får gjort ferdig trappa også snart =)

Klem Linnie =)