tirsdag 5. oktober 2010

Oktober med en varm vri...


Kalenderen viser 5.oktober og temperaturmåleren lyser imot meg i skinnet fra sola...
21,5 grader!!!
For en uke siden måtte jeg skrape is på bilen og idag sitter vi ute å nyter kaffe i sola i bare trøye.
Helt merkelig syns nå jeg,men man kan jo ikke klage:)
Vi har høstferie denne uka,og alle fire er på campingen.
Igår gikk jeg en liten tur mens ungene var opptatt med å leke med vennene sine.
Jeg tok med meg kameraet,og fikk tatt noen bilder.
(ønsker meg fortsatt speilrefleks ja...)

Dette lekre,gamle naustet står rett nedenfor campingplassen.
Jeg syns dette er så sjarmerende...

Rett oppe i skogen her går det et gammelt steingjerde...
Tenk dere jobben de hadde med å flytte disse digre steinene!


Levende lys er et must på mørke høstkvelder...
Lun og koselig stemning med te-lys i norgesglass:)

Når man skal pusse opp hjemme er det veldig kjekt å kunne hente ideer og inspirasjon fra disse herlige interiørbladene. Høstens farge trender er bare sååå meg. Grått og lilla er mine favoritter.




Helt på tampen vil jeg vise dere en liten hemmelighet.
Jeg har nevnt det tidligere,og her kommer en liten forsmak på mitt lille prosjekt!
Det er et sy-rosjekt, noe som er helt nytt for meg,så jeg er ikke helt sikker på sluttresultatet.
Når dette lille prosjektet blir ferdig,er også litt usikkert for øyeblikket, da symaskinen min har bestemt seg for at den ikke vil samarbeide med meg...Må nok få mamma til å se på den!

Anyways,her er et lite bilde av farge/mønster jeg har valg til dette...
Kommer med flere bilder så fort jeg er ferdig:)


1 kommentar:

Veronika sa...

Rart hvordan dette været skifter fra dag til dag, her har det også vært godt og varmt de siste dagene, noe som selvsagt ikke er oss imot;) Gleder meg til å se syprosjektet ditt når det er ferdig, var et artig stoff du hadde valgt.

Ønsker deg en flott dag:)