onsdag 17. mars 2010

Snart er det helg igjen...


og turen går vel atter engang innover på campingen.
Snøen ligger tung og blaut,og gradstokken viser en stigende blå strek...+4 her nå!!(det går sakte men sikkert mot vår:))
Idag har jeg tatt fatt på et nytt prosjekt. Har to lerreter stående(deep-edge canvas,naturfarget)som jeg tenkte å få gjort noe med.
Har limet fast et englebilde på hver av dem med decoupage-lim og deretter har jeg "klint" på litt maling. Ble kanskje ikke heeelt som jeg hatte sett det for meg inni hodet,men siden det er mitt første bilde prosjekt,får jeg si meg fornøyd!
Skal få lagt ut bilde av dem senere.

Ellers holder jeg på å koke av restene etter fenalåret vi kjøpte til jul.
Vannet det ut inatt og har kokt det i 3-4 timer nå,så jeg skal en kjpp tur på butikken etterpå å handle inn grønnsaker. Idag blir det "brennsnut" til middag:)

Ungene er på skolen og skal hentes på tur hjem fra butikken.
Regner med de er gjennomblaute når de kommer hjem. Er vel mer slaps enn snø som ligger i akebakken nå.
Egentlig hadde jeg tenkt at vi skulle ta en liten skitur i lysløypa i ettermiddag,men det ser ut som at det blir avlyst. Får vel heller glede oss til bakken er bar og vi kan trave på tur i skauen istedet:)

Ingen kommentarer: