onsdag 10. mars 2010

Morgenstund har gull i munn...

Startet dagen 07.00 idag. Lagde frokost og skolemat til ungene.
Kjørte ungene på skolen og stakk innom på jobb for å levere sykemeldinga mi...Er sykmeldt t.o.m 21.mars.
Når jeg kom hjem tok jeg og gubben ned et par afrikanske masker og et bilde som måtte oljes! Flyttet litt om på disse og ryddet litt på kjøkkenet.
Resten av dagen skal jeg vaske litt klær og få unna litt husarbeid. Ser at disse oppgavene har falt litt ghennom siste tiden, så det er nok å henge fingrene i igrunn. Må vel også få begynt å finne frem det vi trenger til årets påske egg prosjekt! Må kanskje få tak i noe mer blonder, så det er mulig det blir en tur til byen...:)

1 kommentar:

♥ Linnie ♥ sa...

Du verden så effektiv du er :)

Skulle ønske jeg kunne skryte av det, men i dag har jeg hatt en del å henge fingrene i, da et 8 kurver høyt kurvstativ velta over minstemor mens hun klatra i det blandt annet... EKKELT!!! Hun er så kjapp også, huff...

Bildet av den brødskiva gjorde meg igrunn veldig sulten.


Ønsker deg en videre super onsdag :)

Klemmer fra meg :)