mandag 15. mars 2010




Akuratt for øyeblikket skinner sola såvidt igjennom skylaget her...men jeg lar meg ikke lure. Ser ut i fjorden her at nok en snøbyge er på vei:(
Sist uke hadde vi 5-6 + grader og regn i dagevis,noe som førte til at all snø og is forsvant. Jeg så for meg bare veier og vår...Men den gang ei. Før helga begynte det jammen å snø igjen. Og siden da har det kommet maaaasse ny snø!
Nå VIL jeg ha sol og vår...Syns igrunn at 4 måneder med snø og kulde er nok for èn vinter. Har vel ikke hatt slik vinter på snart 20 år her vi bor. Er mer vant med sludd og regn!!!
Får vel stålsette meg og gå ut å måke frem bilen så jeg kommer meg på butikken. Idag skal det handles inn for hele uka. Gleder meg ikke,men det blir godt å få det unna:)
Da kan jeg slappe av hjemme resten av uka og kanskje få gjort noe hjemme. Har jo så mange jern i ilden:)

1 kommentar:

Mona Christin sa...

Hei.

Ja, det ser ut som en snøbyge. Huff, så kjedelig.

Vi har strålende sol i dag. Skal snart ut og fikse litt på trappa. Få bort høstlyngen og få feiet litt.

Lykke til med handlinga di. Ikke det beste jeg vet heller.

Ha en fin dag.

Mona C♥