tirsdag 16. mars 2010

Gammelt nytt...og nok et egg!

Denne søte gamle blomsterpotta kjøpte jeg også igår på bruktbutikken,og den har fått en liten morsom blomster i seg! Er faktisk ikke sikker på hva planten heter...(?)


Ellers har jeg fått gjort siste finish på nok et påske egg:)
Kjøpte hvite flær i går,så det måtte jeg ha på dette egget. Syns igrunn det ble bra.
Bildet denne gangen er limt på med decopage lim!

Ellers har vi vært en tur hos legen og på røntgen avdelinga på sykehuset idag,med eldste jenta sin høyrefot!
Ho ramla på lørdag og har siden da fått mer og mer vondt,så idag kunne jeg ikke gjøre annet enn å få det sjekket.
Men etter venting både hos legen og på sykehuset, fikk vi beskjed om at det ikke var noe brudd å finne,og at vi bare kunne dra hjem. Så det eneste vi kan gjøre er å holde foten i ro,så går det nok over av seg selv.

Ute er det hvitt i hvitt...har vel lavet ned en drøy 1/2 meter siden fredag!!!
Ungene er selvfølgelig glad for dette,men jeg må nok en gang påpeke at våren er VELDIG savnet og sterkt ønsket nå!!!
Gleder meg sånn til å kunne sitte ute i solveggen. Se vårblomstene spire og gro.
*leeengter...*

1 kommentar:

Sofie sa...

Åh de påskeeggene er nydelige ♥
Du har vunnet, du har vunnet!!
Kom å se :)
Klem fra Sophie Mari