fredag 21. januar 2011

Cacas i posten...


Jeg har bestillt meg Pasta farger fra Cacas, til farging av icing,marsipan, smørkremer mm...
Valget falt på denne pakken med 8 ulike farger i, så da har jeg litt å velge i:)

Pakken kom idag, så jeg har ikke rukket å hente den enda. Skal få hentet den på mandag...Og da blir det en ny runde med Cupcakes...med lekre farger:)
(bildet er lånt fra den lekre bloggen til Åsta Kristin)


Endelig er det helg, og huset er stille.
Minstemann sover og største frøkna sover hos ei venninne!
Hun skal være der til søndag, for jeg og gubben skal på Smøla i 50 årsdag imorgen. Minsten skal sove hos mormor!!

Men før vi kommer så langt skal jeg en tur på skolen, på lørdags samling. Vi skal starte nytt gruppe arbeid, så jeg må dit en tur for å få oppgavene, slik at jeg kommer igang med min del av den!

Blir derfor ingen blogging før vi er tilbake søndag kveld!

Ønsker dere alle ei strålende helg.

Klem

7 kommentarer:

Karina sa...

Åh det er så artig å leke med fargene fra Wilton :) Lykke til!

Klem Karina

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Håper dere har hatt en fin tur til Smøla :)

Kanskje du inviterer på cupcakes en dag da :) Med mange deilige farger!

Jeg har tenkt å invitere deg og Monica til meg en dag. ikke denne uken, men neste. Ringer deg senere i uka!
Klem Anita

Linda S sa...

Kjekt med litt farger til kakebaksten :) Eg har ein del av desse sjølv.

Malin - mine gleder - sa...

Så moro :D Du får legge ut bilde når du har fått laga no :D Gleder meg til å se :D

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Hei Camilla.

Da forstår jeg det sånn at du vil være med på pakkelek? :)

Jeg sender en liten pakke til deg om en stund :)

Klem Anita

♥ Linnie ♥ sa...

Lekkert :)

Har ei jente som blir 9 år i mars, og hun har ønsket seg ei spesiell bursdagskake i år, så jeg prøver å finne litt farger, shimmer og sånt som jeg kan bruke. Tenkte å trekke kaka med MMF...

Har du noen tips, mottas de med takk, hihi :)

Kos deg MASSE med alt det lekre du har fått deg, og ikke minst med bakingen :)

Ligger ei utfordring til deg på bloggen min :)

Klem fra meg =)

Camilla sa...

Gleder meg til cupcakebilder ;)

Klem, Camilla.