mandag 15. juni 2009

Ny uke-Nye muligheter!

Da har vi kommet til uke 25,og nærmer oss sommerferie. Fortsatt 5 uker igjen på jobb for min del,før jeg kan slappe av i 3 uker. Ungene har igjen ei uke på skolen før det er ferie. Håper været bedrer seg litt,til noe som minner om sommervær. Idag er det veldig skiftende,12 grader og sol OG reg!
Luna har vært ute i hundegården et par timer etter vi gitt morgentur,nå ligger ho i sola på terassen og koser seg. Ho virker litt stressa for tida,siden "far" er på sjøen. Virker faktisk som at ho går rundt å leter etter han:) Søtt!
Jeg er hjemme med det vonde kneet mitt,og skal til legen med det imorra. Lurer på hva det kan være. Brusk? Nerve i klem? Krigsskade?hehe

Om 9 dager skal jeg og gubben på Status Quo konsert på Tahiti Festivalen Gleder meg masse...Håper bare han er kommet hjem fra jobb til da!

1 kommentar:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hejsvejs...Millan heter jag o hamnade här av en slump!! Trevligt!!!