søndag 21. juni 2009

Blå-søndag...?

Våknet med en anelse tømmermenn idag...de dundret,banket og herjer inni hodet mitt!
Tunga kjentes som sandpapir og kroppen var ikke særlig villig til å reise seg fra den gode,varme senga,når blæra varslet fullt!!! Men har man to barn og en valp som krever at mamma står opp,ja da er det bare å krøke seg ut av senga!
Sto opp,fikk tømt innpå et STOOORT glass med vann og kasta på noen filler. Ute møtte jeg dagen med et grynt...Sola varmet og vinden rusket i håret! Nok en hærlig sommerdag:)
Fikk spruta litt vann i fjeset,og så dermed myyye mer våken ut. Tømmermennene ga seg etterhvert som jeg fyllte på med vann,og nå er formen supergod!

Vi kjører hjem fra campingen idag,tilbake på jobb imorra. 4 laaange uker igjen før jeg endelig kan nyte 3 uker med ferie og late dager!
Vi skal kjøre via Nålsund når vi drar hjem idag,å se om det blir noe sopp i år. Så skal jeg innom butikken å handle med meg noe mat. Må jo ha middag idag også...

Imorra blir det sommeravslutning på Viken gård for Odin`s klasse. Enda mer grillpølser....

Ingen kommentarer: