fredag 12. juni 2009

Fredag

Da er det fredag og helg igjen... Hjemme fra jobb idag med et kne som har slått seg vrang. Godt med en stram støtte bandasje!
Ungene skal hjem til mamma iveld og sove over,og jeg skal ha scrappekveld med noen venninner:) Det blir koslig. Håper også på å få litt inspirasjon til å lage noen albumsider igjen. Lenge siden sist.
Ellers skal vi bare slappe av i helga.
Gubben dro på jobb idag. Blir vel borte i en ukes tid(forhåpentligvis)
Nå har han ikke vært borte siden november,så det blir nok litt uvant å skulle sove alene i flere netter! Utrolig hvor tomt det plutselig blir når mannen er borte.

Vi har forresten fått satt opp hundegården til Luna.Den stod ferdig igår,så vi skal prøve å få startet tilvenning idag! Neste uke skal hun være der mens jeg er på jobb og ungene på skolen. Blir noen timer hver dag,frem til eldtse jenta kommer hjem fra skolen 13.30!

Må prøve å få vaska og rydda litt i huset i helga også,har vært litt dårlig med husarbeidet i det siste,men føler at jeg kom godt igang igår,når jeg vaska hele kjøkkenet! Ble så fint atte. Er så mye kosligere å holde på der når det er ryddig og rent!
Har nok en lei tendens til å samle alt for mye rot på benkene,men nå skal jeg være streng med meg selv og holde benkene fri for rot! Lettere å holde rent også da,når man ikke trenger å rydde seg vei gjennom aviser,blader,et rikt utvalg av matvarer osv...:)

Sitter å lurer på å blåse støv av symaskinen min også. Har så lyst til å prøve meg på en kjole eller noe. Har funnet ut at jeg ønsker meg fleece kjole til høsten,og de ser jo ikke så ille vanskelige ut da?! Kanskje lage en til Ariel også. Må bare finne mønster først,og så må jeg kjøpe meg X-antall meter med fleece stoff!Setter det på lista over kommende prosjekter:)Dersom noen har mønster på noen kjoler("alvekjole" med hette) blir jeg glad for tips ol.

Ingen kommentarer: