lørdag 26. mars 2011




Idag er det Earth Hour, og jeg vil oppfordre alle som kan til å delta på dette ved å slukke alle lys ikveld kl.20.00-21.00!!!
Her i heimen blir alle lys slått av og erstattet av levende lys...
Men tv`n skal få stå på her, da dette tilfeldigvis kommer midt i landskampen
Norge-Danmark!!!


Ellers er det lite som minner om vår her, da det siste to døgn har lagt ned snart en halv meter snø!!!
Og fortsatt snør det...det ser ikke ut til å ville gi seg heller med det første!
Så nå skal jeg ut å grave fram bilen min, slik at jeg kommer meg på butikken. Innkjøp til middag idag og imorgen, og bursdagsgave til lille Mathilde som fyller 1 år idag:)


1 kommentar:

MiMiTa sa...

Planer om å mørklegge huset vi også i kveld. Men her blir det tv på begge stuene også, farmen på vår og fotball på mannens:)

Ikke mye som minner om vår i trøndelag heller skal jeg fortelle deg, nå er jeg LEI!

Ha en strålende lørdag!

Klem