søndag 20. februar 2011

Først må jeg jo si at jeg er kjempe glad for alle som titter innom her og leser og kommenterer.
Jeg har nå passert 20.000 besøkende her, og i den anledningen har jeg planer om å sette igang en ny Give Away!
Jeg planlegger ikke mindre enn 3 premier, og jeg tror og håper dere vil like dem:)
Give Awayen vil bli startet på torsdag 24.februar, min 30 årsdag!!!
Så det gjelder å følge med her og melde seg på Give Away fra torsdag!




Sola skinner her idag, og kvikksølvet viser 1,5 blå!
På menyen idag stod Bacalao.
"Nasjonalretten" her i Kristiansund, bestående av klippfisk, potet, løk, tomat og olje + spanskpepper!
Nydelig godt:)
Om 4 dager fyller jeg 30 og i den anledning har vi invtert mamma og svigermor med samboere på kake og kaffe i ettermiddag.
Kaken er bakt av min flotte datter Ariel, som fyller 12 år om to uker. Hun er så flink, og jeg gleder meg til å smake Maddes sjokoladekake.
Mamma skal bake eplekake å ta med.

Ønsker dere alle en fortsatt strålende søndag!
Klem fra


2 kommentarer:

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Håper dere hadde en fin bursdagfeiring i går :)
Blir spennende med Give Away Camilla.

Ta deg en tur en dag da!
Klem Anita

♥ Linnie ♥ sa...

Gratulerer med superflott besøkstall :D

Slett ikke værst :)

Baccalao er kjeeempegodt, gleder meg til hver gang jeg får spise det ;)

Her i familien er det bare jeg og minstemor som spiser "alt" av mat, så blir stort sett Baccalao når vi er hos mine foreldre, for pappa er kjempeglad i det - og en mester i å lage det :) (som så mye annet av mat)

Namnam! :D

Sola skinner som bare det, himmelen er blå og skyfri, og jeg gleder meg sååå til det blir vår, varmere og ikke minst til sommeren :)

Klem til deg :D