onsdag 2. juni 2010

Lykke...


Jammen må jeg si meg lykkelig og fornøyd,da jeg har vunnet nok en Give Away:)
Var så heldig å vinne lekker premie inne hos Hege`s Cute N Cool Blog også:)
Her er premien et putetrekk i lin,et strykemerke og en sjablong:) Nå skal jeg lage meg en lekker pute ja! Bilde kommer når prosjektet er ferdig:)

Idag er det full opprydding på gang inne på Odins gamle rom. Det skal bli mitt nye hobby rom.
Skal legge ferdigmalte panelplater på veggen,sette opp nye hyller og sy meg nye gardiner:)
Gleder meg ja...men dette blir nok ikke gjort før ETTER at vi har vært på ferie.
Kommer en liten bildeserie fra dette prosjektet når vi kommer igang!
------------------------
Igår var jeg en tur oppe på loftet,på utkikk etter permen min med vitnemål og kursbeviser osv.(har søkt på skole til høsten,deltid,i tillegg til jobb.Barne og Ungdomsarbeider.)
Men etter litt leting fant jeg noe heeelt annet...Nemlig en "skatt" jeg har fått av min mormor.
Dette var det fineste jeg visste om da jeg var lita,og for noen år siden fikk jeg det av henne.
Har jo visst at jeg har det,men det har liksom blitt litt glemt bort..
Skal vise dere bilde av dette ikveld.
Nå er det tilbake til ryddingen.
Ble lite med bilder i dette innlegget,men jeg kommer sterkere tilbake:)

Ha en fortsatt fin dag alle mine lesere:)

Ingen kommentarer: