tirsdag 7. desember 2010

Da er jeg veldig snart ferdig med å få på plass alt inne
på det nye hobby rommet mitt:)


Her er det orden i sysakene altså:)

Denne lekre lille kongle engelen laget Ariel til meg når hun gikk i 1.klasse. Den har fått hedersplassen på hobbyrommet!


Jeg pleier å sende endel julekort hvert år,og får endel tilbake...Da er det greit å ha en plass å samle alle kortene!
I fjor fant jeg denne nydelige "julepost" lommen,og den MÅTTE jeg bare ha.
Gleder meg til å få julekort i postkassa i år:)

De siste dagene har det snødd en god del her. Idag har det lavet ned i timevis. Trodde det ikke skulle gi seg...Og det er jo sååå nydelig og stemningsfullt da,men snø på trærne. Alt blir så rent og lyst. Og av en merkelig grunn virker det så mye lunere når det ligger masse snø:)
Jeg er et vintermenneske og koser meg når det er kaldt og masse snø. Nå har jeg jo fått meg bil som kommer seg frem i snøkaoset også,så da er det vel ingen grunn til å klage:)


Til helgen tror jeg at jeg skal ta med ungene å gå på skøyter...Eller kanskje man skal ta en skitur i lysløypa?

3 kommentarer:

♥ Linnie ♥ sa...

Så fint det er blitt på hobbyrommet ditt =)

Nydelig liten engel Ariel har laget, sånt no er morsomt =)

Her har det altså lavet ned noe helt utrolig de siste to døgnene, så ser ikke ut som vi blir snøfri med det første :)

Bare det ikke begynner å regne, for da blir det sørpe-føre, og jeg hater å kjøre i sørpe.
Det og speilholke er skumle saker altså, huff å læll...

Tenkte å kanskje ha et lite juleverksted i helga sammen med jentene jeg :)

Er ikke noe skøytebane her ;-/
Men vi har ei skikkelig flott lysløype da - men siden jeg ikke har ski her, så er det mannen som har pleid å ta jentene ut i lysløypa.

Bør vel egentlig fikse meg nye ski... =)

Klemklem =)

Martilie sa...

Åhh så flott og for et system på hobbyrommet ditt.. Lekkert lekkert!

Jeg storkoser meg på mitt også etter at det ble ferdig for litt siden. Er bare såå kos :)

Ha en finfin dag!

Tove

Anonym sa...

Hei.Så koselig du har det på hobbyrommet.Kjempe fint.Vakkert vinterbilde.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil.