mandag 3. mai 2010

3.mai...og SNØ???

Våknet tidlig idag og så et glimt av sol gjennom gardinene på soverommet...JIPPI!!!
Så skuffelsen ble stor da jeg åpnet gardinene og fikk se DETTE...

Vi har jo nå kommet til 3.mai,og lengselen etter vår og sommer er så absolutt til stede. Visst er det blitt litt grønnere. Noen knopper på trær og planter,men ikke på langt nær slik som det skal være på denne dato!
Men som den optimisten jeg er,så er håpet der om at sommer`n kommer,og at 17.mai kan feires i sol og varme:)

Nå er det 5 dager siden jeg ble operert. Laparaskopi. Har fortsatt endel vondt og er litt øm,men det går veldig bra.
Om noen dager skal stingene fjernes...det skal gubben her få gleden av å gjøre:)

Idag skal jeg en liten tur til byen å se etter 17.mai klær til ungene. Og kanskje se om jeg finner meg noen lette vårsko.



Må vel sette meg ned å lese litt blogger ikveld også...lenge siden sist nå!

Ingen kommentarer: